Monday, July 28, 2008

Naked.TV


Sinoć sam na BHT1 pogledo Naked.TV, urbani većernji show namjenjen mladim ljudima, a i onima koji se tako osjećaju.

Malo o projektu


Projekt realiziraju tri kompanije – BH Telecom, agencija Via Medija i BHT1 s ciljem da mladim ljudima osiguraju prostor za njihovu afirmaciju. Projekt obuhvata dva segmenta – urbani noćni show i portal.

Malo o portalu

Prvo mi je trebalo dosta vremena da nadjem pravu adresu portala....pošto se tokom cijele emisije postoji logo sa Naked.TV pa sam tako i pokusao kad ono....
Portal je ustvari zamišljen kao social networking portal koji pruža mogućnost interakcije mladim ljudima u periodu kada ne gledaju emisiju.
Na njemu se može pogeldati emisija,razne galerije, kada su gdje eventi, forum, blogovi...
Ja sam zadovoljan portalom uopšte iako je još u razvoju na neki način.

Napokon nešto drugačije na našem programu....urbana emisija koja ne gaji kult kult poznatih ličnosti, a teme su one koje najviše interesiraju mlade ljude u BiH.

Obavezno pogledati nedeljom u 22.30

No comments: